REGULAMIN
SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
www.akademiabt.lovejoyhappy.pl

 

Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy dostępny pod adresem: akademiabt.lovejoyhappy.pl prowadzony jest przez Katarzynę Majak - Ciechanowicz oraz Pawła Ciechanowicz - Majak pod LoveJoyHappy Prosta Spółka Akcyjna, ul. Dobrowoja 7/2, 04-003 Warszawa, która jest zarejestrowana pod numerem:

  • NIP: 1133140574
  • KRS: 0001117358
  • REGON: 529197680

Adres e-mail do kontaktu: [email protected]

 


 

I. DEFINICJE

  1. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Produkty – aktualnie dostępne w ofercie Sklepu Internetowego produkty fizyczne.
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin.
  4. Sklep Internetowy www.akademiabt.lovejoyhappy.pl – sklep internetowy dostępny pod adresem www.akademiabt.lovejoyhappy.pl oraz na odpowiednich jego podstronach, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zamówień i zakupów określonych Produktów i Usług.
  5. Termin ważności usługi – w przypadku Usługi odpłatnej jest to ostatni dzień, za który Użytkownik uiścił z góry płatność za jej świadczenie. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl wskazuje termin ważności Usługi każdorazowo w opisie danej Usługi. W przypadku Usługi świadczonej nieodpłatnie, termin dostępu określa każdorazowo www.akademiabt.lovejoyhappy.pl w jej opisie.
  6. Umowa – Umowa o sprzedaż Produktów lub o dostarczenie przez Usługodawcę na rzecz Klienta treści cyfrowych w postaci Usługi, odpłatnie lub nieodpłatnie w przypadku, gdy Usługodawca tak postanowi.
  7. Usługa lub Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika posiadającego Konto Użytkownika Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl polegające na udostępnianiu za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl odpłatnie lub nieodpłatnie (w zależności od dostępnej i wybranej przez Użytkownika opcji) treści cyfrowych w postaci np. webinarów, plików audio z muzyką, medytacji, podcastów lub polegające na organizacji warsztatów stacjonarnych.
  8. Usługi Elektroniczne – określone w pkt. III Regulaminu bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Usługodawcą na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl, inne niż Usługa.
  9. Usługodawca lub www.akademiabt.lovejoyhappy.pl – Katarzyna Majak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Majak Kobiety Mocy, ul. Dobrowoja 7/2, 04-003 Warszawa, NIP: 9481752208.
  10. Użytkownik lub Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa:
  2. Sprzedaż Produktów lub świadczenie przez Usługodawcę Usług wymaga uprzedniego zawarcia Umowy i zaakceptowania przez Użytkownika warunków określonych Regulaminem poprzez zaznaczenie aktywnego okienka checkbox oznaczonego „Akceptuję Regulamin” lub o podobnej treści widocznego podczas procesu składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy.
  3. Usługodawca udostępnia nieodpłatnie Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
  4. Niezbędnym do przeglądania i wyświetlania treści Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet (np. komputer stacjonarny, laptop, smartfon itd.).
  5. W ramach Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl korzystanie ze standardowej przeglądarki internetowej (np. Google Chrome, Mozilla Firefox) jest wymagane. Sklep Internetowy lub niektóre jego funkcjonalności mogą nie być wspierane przez przeglądarkę Internet Explorer.
  6. Korzystanie z Internetu może wiązać się z koniecznością poniesienia kosztów przesyłu danych, zgodnie z taryfą dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
  7. Usługodawca może powierzyć wykonanie poszczególnych swoich obowiązków podwykonawcom, jednak dołoży wszelkich starań, aby nie miało to wpływu na zakres oraz jakość oferowanych przez niego usług.
  8. W przypadku awarii, aktualizacji lub podobnych prac, korzystanie ze Sklepu Internetowego lub niektórych jego funkcjonalności może być wyłączone lub ograniczone. Usługodawca poinformuje Użytkowników o możliwych zakłóceniach poprzez komunikat na stronie Sklepu lub za pośrednictwem e-mail.

 

III. USŁUGI ELEKTRONICZNE

Usługodawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl świadczy na rzecz Klientów nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:

  1. Umożliwienie Klientom składania zamówień w celu zawarcia Umowy na zasadach określonych Regulaminem.
  2. Umożliwienie korzystania z koszyka zakupowego w ramach procesu zakupowego.
  3. Umożliwienie przeglądania treści umieszczonych w ramach Sklepu Internetowego www.akademiabt.lovejoyhappy.pl (usługa dostępna bez konieczności uprzedniego zawierania umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej).
  4. Korzystanie z Usług Elektronicznych jako usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez Internet, takimi jak:
    • rozpowszechnienie danych Klienta,
    • uzyskanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione,
    • utrata danych Klienta.

Strony są zobowiązane podejmować działania mające na celu minimalizację tych ryzyk. Usługodawca w szczególności stosuje odpowiednie zabezpieczenia.


 

IV. KONTO UŻYTKOWNIKA SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Warunkiem składania zamówień w Sklepie Internetowym www.akademiabt.lovejoyhappy.pl jest rejestracja Użytkownika poprzez założenie Konta Użytkownika.
  2. Przeglądanie oferty i treści zamieszczanych przez Usługodawcę w Sklepie Internetowym www.akademiabt.lovejoyhappy.pl nie wymaga rejestracji, o której mowa w ust. 1.
  3. Rejestracja Użytkownika następuje poprzez:
    • wypełnienie formularza rejestracyjnego w Sklepie Internetowym www.akademiabt.lovejoyhappy.pl,
    • potwierdzenie przez Użytkownika zapoznania się z Regulaminem i jego akceptację w formie elektronicznej poprzez zaznaczenie aktywnego okienka checkbox oznaczonego „Akceptuję Regulamin” lub o podobnej treści,
    • przesłanie uzupełnionego formularza rejestracyjnego do Usługodawcy.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia przez Usługodawcę Usługi Elektronicznej. W procesie rejestracji Użytkownik ustala również hasło chroniące dostęp do konta przed osobami nieuprawnionymi. Podany adres e-mail będzie jednocześnie loginem do konta zarejestrowanego Użytkownika.
  5. W ramach Konta Użytkownika Klient ma możliwość:
    • wyświetlać i odtwarzać Usługi,
    • zarządzać swoimi danymi, hasłem,
    • przeglądać historię zamówień.
  6. Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i właściwe używanie loginu i hasła, które powinien przechowywać z zachowaniem zasad poufności. W razie podejrzenia, iż login lub hasło znalazły się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, należy niezwłocznie zmienić dane dostępowe lub zawiadomić Usługodawcę.
  7. Zarejestrowany Klient może w każdym czasie samodzielnie usunąć swoje konto. Usunięcie konta jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o bezpłatne świadczenie Usługi Elektronicznej dotyczącej prowadzenia konta oraz utratą dostępu do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio w jego ramach.
  8. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na utrzymywaniu Konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym z ważnych powodów, takich jak:
    • istotne i rażące naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu,
    • korzystanie ze Sklepu Internetowego w sposób niezgodny z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub przeznaczeniem konta,
    • kopiowanie Produktów i Usług lub ich udostępnianie osobom trzecim bez zgody Usługodawcy,
    • podawanie nieprawdziwych lub nieaktualnych danych,
    • naruszenie lub próby naruszenia zabezpieczeń technicznych Sklepu Internetowego,
    • modyfikowanie treści udostępnianych przez Usługodawcę (np. cen i opisów Produktów i Usług).

Rozwiązanie umowy w powyższych przypadkach skutkuje usunięciem konta Klienta oraz utratą dostępu do zasobów dostępnych wcześniej w jego ramach.

  1. Usługodawca może również wypowiedzieć umowę za pośrednictwem e-mail z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z uwzględnieniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.

 

V. ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
  2. Użytkownicy mogą składać zamówienia po rejestracji zgodnie z procedurą opisaną w punkcie IV oraz po zalogowaniu na konto.
  3. Proces składania zamówienia obejmuje:
    • wybór interesującego Klienta produktu lub usługi,
    • dodanie do koszyka zakupowego poprzez kliknięcie przycisku „kup teraz”,
    • w przypadku zakupu Produktów fizycznych (o ile są dostępne) – wybór metody dostawy spośród dostępnych opcji,
    • wybór metody płatności spośród dostępnych, chyba że dana Usługa jest oferowana nieodpłatnie,
    • potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę”,
    • zapłata za zamówienie zgodnie z wybraną metodą płatności (w przypadku zamówień płatnych).
  4. Koszyk zakupowy:
    • Rozpoczyna działanie od momentu dodania pierwszego produktu/usługi do koszyka.
    • Opróżnia się z chwilą złożenia zamówienia lub zaprzestania składania zamówienia.
    • Może zapamiętywać produkty po zakończeniu sesji przeglądarki, ale nie zapewnia ich dostępności w późniejszym terminie.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania tego potwierdzenia.
    • W przypadku braku potwierdzenia należy sprawdzić status płatności lub folder SPAM.
    • W razie konieczności należy niezwłocznie skontaktować się z www.akademiabt.lovejoyhappy.pl drogą elektroniczną.
  6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej (imienna lub na firmę, jeśli podano dane firmy), która zostanie przesłana na adres e-mail podany w procesie zakupowym.

 

VII. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

  1. Udzielenie dostępu do Usługi w ramach zawartej Umowy następuje w Koncie Użytkownika, po zalogowaniu się Klienta na swoje konto.
  2. Z wyjątkiem warsztatów stacjonarnych (opisanych w pkt. VIII), udzielenie dostępu do pozostałych Usług następuje w Koncie Użytkownika lub w inny sposób określony w opisie danej Usługi.
  3. Udzielenie dostępu:
    • W przypadku odpłatnych Usług innych niż warsztaty stacjonarne – za wyraźną zgodą Klienta, natychmiast po otrzymaniu pełnej zapłaty.
    • W przypadku nieodpłatnych Usług – niezwłocznie po rejestracji i zalogowaniu na konto.
  4. Umowa o dostarczenie Usługi zostaje zawarta do końca Terminu ważności usługi.

 

VIII. REALIZACJA UMOWY DOTYCZĄCEJ WARSZTATÓW STACJONARNYCH. ZMIANA TERMINU

  1. W przypadku zakupu warsztatów stacjonarnych, realizacja Usługi następuje zgodnie z terminem wskazanym w opisie.
  2. Przy płatności przelewem, o możliwości udziału decyduje kolejność wpłat, ze względu na ograniczoną liczbę miejsc.
  3. Klient zobowiązuje się przestrzegać porządku i zasad uczestnictwa w warsztatach, które są opisane w Regulaminie udziału w warsztatach dostępnym pod adresem: www.akademiabt.lovejoyhappy.pl/regulaminwarsztatow.
  4. Klient ma możliwość jednorazowej bezpłatnej rezygnacji z warsztatów, jeśli zgłosi to na adres: [email protected], nie później niż 30 dni kalendarzowych przed terminem warsztatów. W takim przypadku przysługuje pełen zwrot wpłaconej kwoty. Po upływie tego terminu zwrot nie przysługuje.
  5. Klient może także jednorazowo zmienić termin warsztatów na inny, pod warunkiem:
    • zgłoszenia zmiany na powyższy adres e-mail na minimum 30 dni kalendarzowych przed pierwotnym terminem,
    • dostępności miejsc w nowym terminie wskazanym przez Klienta.
      Dotychczasowa wpłata zostaje zaliczona na poczet nowego terminu.
  6. W przypadku nieuczestniczenia w warsztatach, które odbyły się w zakupionym terminie, Klient traci możliwość wzięcia udziału oraz prawo do zwrotu wpłaconej kwoty, chyba że nieobecność wynika z ważnych przyczyn (np. choroba). W takim przypadku należy:
    • niezwłocznie poinformować www.akademiabt.lovejoyhappy.pl,
    • dostarczyć dokumenty potwierdzające ważną przyczynę (np. zwolnienie lekarskie, wynik testu na COVID-19).
  7. Warsztaty mogą zostać odwołane przez www.akademiabt.lovejoyhappy.pl z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, zakazy wynikające z przepisów prawa). Klient zostanie poinformowany o odwołaniu i przysługuje mu:
    • odstąpienie od Umowy oraz zwrot wpłaconej kwoty,
    • możliwość wybrania nowego terminu warsztatów, jeśli zostanie zaproponowany i zaakceptowany.
  8. Klient może przenieść prawo do uczestnictwa w warsztatach na inną osobę, zgłaszając zmianę nie później niż 1 dzień przed terminem warsztatów, podając dane nowego uczestnika (imię, nazwisko, e-mail, telefon).
  9. W przypadku zakupu warsztatu na rzecz osoby trzeciej lub zmiany uczestnika, Klient zobowiązany jest poinformować tę osobę o warunkach Umowy, Regulaminu oraz szczegółach warsztatów.

 

IX. DOSTAWA PRODUKTÓW FIZYCZNYCH

  1. Dostawa Produktów fizycznych odbywa się na terenie całego świata jako przesyłka rejestrowana. Klient wybiera metodę dostawy podczas składania zamówienia.
  2. Koszty dostawy ponosi Klient. Szczegóły kosztów są podane w ścieżce zakupowej.
  3. Wysyłka jest realizowana w terminie wskazanym w opisie Produktu, licząc od momentu pozytywnej autoryzacji płatności. Do tego należy doliczyć czas dostawy przewoźnika.

 

X. PRAWO ODSTĄPIENIA W PRZYPADKU KONSUMENTÓW

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, licząc od dnia zawarcia Umowy, z wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 2.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w następujących przypadkach:
    • gdy Usługa została wykonana w pełni za zgodą Konsumenta, który został poinformowany o utracie prawa odstąpienia,
    • w przypadku zakwaterowania, wydarzeń rozrywkowych, sportowych lub kulturalnych o określonym terminie,
    • dostarczenia treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za zgodą Konsumenta,
    • dostawy rzeczy w zapieczętowanym opakowaniu, które nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte.
  3. W celu odstąpienia wystarczy wysłać oświadczenie na adres rejestrowy lub e-mail wskazany w Regulaminie. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl potwierdzi otrzymanie informacji o odstąpieniu.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt na własny koszt w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy.
  5. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl dokonuje zwrotu wpłat Konsumenta (w tym kosztów dostawy) w terminie do 14 dni, jednak może wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania Produktu.
  6. Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, jakiej użyto do zapłaty, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób.
  7. Wzór oświadczenia o odstąpieniu znajduje się w załączniku do Regulaminu, ale jego użycie nie jest obowiązkowe.
  8. Faktura korygująca zostanie wystawiona w momencie zwrotu pieniędzy i przesłana na e-mail podany w zamówieniu.

 

XI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta to przedsiębiorca dokonujący zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, które jednak nie mają charakteru zawodowego, zgodnie z przepisami o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
  2. Przedsiębiorca taki objęty jest ochroną przysługującą Konsumentowi w zakresie:
    • Rękojmi za wady fizyczne i prawne zakupionych Produktów i Usług zgodnie z pkt. XII Regulaminu,
    • Prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z pkt. X Regulaminu,
    • Stosowania klauzul abuzywnych zgodnie z art. 3855 Kodeksu cywilnego.
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta korzystający z uprawnień wymienionych w niniejszym punkcie powinien wykazać okoliczności potwierdzające jego status zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.

 

XII. REKLAMACJE

  1. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl zobowiązuje się dostarczać Produkty i Usługi wolne od wad.
  2. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl ponosi odpowiedzialność względem Konsumentów za wady produktów zgodnie z Kodeksem cywilnym, w szczególności w przypadku błędów, awarii lub usterek materiałów cyfrowych.
  3. W przypadku stwierdzenia wad Produktu lub Usługi, Konsument może zgłosić roszczenia, w tym żądać:
    • Naprawienia wady towaru,
    • Wymiany towaru na nowy,
    • Obniżenia ceny,
    • Odstąpienia od umowy wraz ze zwrotem wzajemnych świadczeń (o ile wada jest istotna).
  4. Reklamacje można zgłaszać:
  5. Reklamacja powinna zawierać:
    • Dane umożliwiające identyfikację Konsumenta (imię, nazwisko, adres, e-mail),
    • Przedmiot reklamacji (rodzaj, okoliczności i datę wystąpienia wady),
    • Żądania związane z reklamacją.
  6. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od ich otrzymania. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl zobowiązuje się poinformować Konsumenta o swoim stanowisku wraz z uzasadnieniem.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od jej uznania, analogicznie do formy pierwotnej płatności.
  8. Postanowienia tego punktu dotyczą również reklamacji dotyczących Usług Elektronicznych.

 

XIII. LICENCJA I PRAWA AUTORSKIE

  1. Produkty i Usługi oferowane przez www.akademiabt.lovejoyhappy.pl, w tym treści cyfrowe, artykuły, zdjęcia, znaki towarowe i logotypy, są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną www.akademiabt.lovejoyhappy.pl lub osób trzecich.
  2. Materiały udostępniane w związku z zakupem Produktów lub Usług mogą być wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego. Bez zgody www.akademiabt.lovejoyhappy.pl zabronione jest ich powielanie lub udostępnianie osobom trzecim.
  3. Licencja: Klientowi udziela się niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z treści w ramach określonych Umową, bez prawa do sublicencji, na następujących polach eksploatacji:
    • Treści cyfrowe (np. kursy online, webinary): Wyświetlanie i odtwarzanie w przeglądarce po połączeniu z Internetem,
    • Pliki audio (np. medytacje): Pobieranie i odtwarzanie na urządzeniach przenośnych,
    • Materiały drukowane (np. e-booki): Pobieranie, przechowywanie i drukowanie na własne potrzeby.
  4. Zabrania się w szczególności:
    • Odsprzedaży lub udostępniania materiałów osobom trzecim,
    • Publikacji materiałów w dowolnej formie bez zgody www.akademiabt.lovejoyhappy.pl,
    • Utrwalania lub kopiowania materiałów na potrzeby inne niż własny użytek.
  5. Klient nie ma prawa rejestrować lub utrwalać przebiegu warsztatów stacjonarnych (w tym robienia zdjęć).

 

XIV. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z bezpłatnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dotyczących Produktów i Usług.
  2. Spory mogą być rozpatrywane przez sąd polubowny po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, o ile obie strony wyrażą na to zgodę.
  3. Korzystanie z tych metod jest dobrowolne.
  4. Przykładowe możliwości pozasądowego rozpatrywania sporów:
    • Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej),
    • Wniosek o mediację do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (art. 36 ustawy o Inspekcji Handlowej),
    • Bezpłatna pomoc rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej (np. Federacji Konsumentów).
  5. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych:
    • Powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
    • Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,
    • Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (link 1link 2).
  6. Konsument może także skorzystać z procedury Internetowego Rozstrzygania Sporów (ODR) dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr.
  7. W pozostałych przypadkach spory podlegają sądom właściwym według Kodeksu postępowania cywilnego.

 

XV. NEWSLETTER

  1. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl oferuje usługę wysyłki Newslettera.
  2. Newsletter jest bezpłatną usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników. Polega na przesyłaniu listów elektronicznych, w których www.akademiabt.lovejoyhappy.pl informuje o nowych usługach, produktach, a także udostępnia darmowe treści, takie jak pliki audio do medytacji.
  3. Zapis do Newslettera odbywa się za pomocą:
    • formularza zapisu dostępnego na stronie www.akademiabt.lovejoyhappy.pl,
    • w trakcie ścieżki zakupowej,
    • podczas zakładania konta zarejestrowanego użytkownika.
      Klient musi wyrazić zgodę na:
    • otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. e-mail), zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
  4. Wyrażenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne do otrzymywania Newslettera. Zgody te można wycofać w każdej chwili, co skutkuje zaprzestaniem wysyłki Newslettera, zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce Prywatności i Cookies.
  5. Zapis wymaga podania adresu e-mail, który jest dodawany do bazy mailingowej www.akademiabt.lovejoyhappy.pl w celu wysyłki Newslettera.
  6. Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony – od momentu zapisu do chwili wycofania zgody. Wycofanie zgody oznacza rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
  7. www.akademiabt.lovejoyhappy.pl może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej (Newsletter) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

 

XVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie art. 13 RODO, www.akademiabt.lovejoyhappy.pl informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
    Klienci mogą kontaktować się z Administratorem:
    • za pośrednictwem e-mail wskazanego we wstępie Regulaminu,
    • pisemnie na adres rejestrowy Administratora.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w następujących celach:
    • Zawarcie i wykonanie umowy o dostarczenie produktów lub usług, także bezpłatnych (np. Konto Użytkownika Sklepu Internetowego) – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    • Realizacja obowiązków podatkowych i rozliczeniowych, np. wystawianie faktur – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    • Realizacja płatności przez operatorów płatności – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    • Rozpatrywanie reklamacji – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO.
    • Dochodzenie lub obrona przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
    • Kontakt zwrotny (telefoniczny/e-mail) w sprawach ofertowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    • Kontakt w sprawach związanych z realizacją Umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    • Wysyłka Newslettera – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    • Cele archiwalne i dowodowe – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
    • Marketing bezpośredni kierowany do Klienta – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Umowy lub prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Brak podania danych uniemożliwia zawarcie i realizację Umowy.
  4. Okres przechowywania danych osobowych:
    • Przez czas trwania Umowy,
    • Oraz przez okres zabezpieczenia roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. prawa podatkowego).
  5. Udostępnianie danych:
    Dane mogą być przetwarzane przez odbiorców, takich jak:
    • dostawcy usług IT (np. hosting, poczta elektroniczna),
    • operatorzy płatności,
    • podwykonawcy i zleceniobiorcy zaangażowani w obsługę Sklepu,
    • kancelarie prawne (w przypadku sporów).
  6. Prawa Klientów:
    • Dostęp do swoich danych osobowych,
    • Żądanie sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • Sprzeciw wobec przetwarzania danych,
    • Przenoszenie danych (art. 20 RODO),
    • Cofnięcie zgody na przetwarzanie (bez wpływu na przetwarzanie przed cofnięciem zgody),
    • Złożenie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Administrator nie dokonuje zautomatyzowanego przetwarzania danych ani profilowania.
  8. Bezpieczeństwo danych:
    Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne adekwatne do zagrożeń, aby chronić dane przed dostępem osób nieuprawnionych.
  9. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych i cookies opisano w Polityce Prywatności i Cookies, dostępnej pod adresem: https://akademiabt.lovejoyhappy.pl/next/public/pages/privacy_policy.

 

XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługi świadczone przez www.akademiabt.lovejoyhappy.pl są realizowane zgodnie z przepisami prawa polskiego, w języku polskim i/lub angielskim (jeśli wynika to z opisu Usługi).
  2. Klienci korzystają z Produktów i Usług na własną odpowiedzialność.
  3. Umowy zawierane z Klientami podlegają prawu polskiemu, z zastrzeżeniem ust. 4.
  4. Ochrona Konsumenta: Wybór prawa polskiego nie wyklucza stosowania przepisów kraju zamieszkania Konsumenta, jeśli zapewniają mu one wyższą ochronę.
  5. Wszelkie wątpliwości wynikające z treści Regulaminu będą interpretowane na korzyść Konsumenta.
  6. Regulamin może być zmieniony z ważnych powodów, takich jak:
    • Dostosowanie do przepisów prawa,
    • Zmiany technologiczne,
    • Wprowadzenie nowych usług,
    • Zmiany warunków technicznych świadczenia usług.
  7. O zmianach Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany przez publikację nowej wersji na stronie www.akademiabt.lovejoyhappy.pl. Zmiany nie wpływają na Umowy zawarte przed ich wejściem w życie.
  8. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa, w tym Kodeks cywilny i ustawy dotyczące ochrony Konsumentów.
  9. Spory wynikające z Umowy strony będą rozstrzygać polubownie. W razie braku porozumienia spór będzie rozstrzygany przez sąd właściwy dla siedziby www.akademiabt.lovejoyhappy.pl, chyba że stroną jest Konsument – wówczas decyduje sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Konsumenta.
  10. Klient zobowiązuje się nie przekazywać treści bezprawnych za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych na stronie Sklepu.
  11. Regulamin obowiązuje od dnia 26 stycznia 2023 roku.

 

Załącznik nr 1 – Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
LoveJoyHappy Prosta Spółka Akcyjna
ul. Dobrowoja 7/2,
04-003 Warszawa

 

Ja/My ()
………………………………………………………………
niniejszym informuję/informujemy (
) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy:

  • sprzedaży następujących rzeczy (*)
    ……………………………………………………………………………
  • umowy dostawy następujących rzeczy (*)
    ……………………………………………………………………………
  • umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi (*)
    ……………………………………………………………………………

Data zawarcia umowy / odbioru (*)
……………………………………………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta (-ów):
……………………………………………………………………………

Adres konsumenta (-ów):
……………………………………………………………………………

Data:
……………………………………………………………………………

Podpis konsumenta (-ów):
(tylko w przypadku wersji papierowej)
……………………………………………………………………………


(*) - niepotrzebne skreśli